6 Aralık 2010 Pazartesi

Sesimiz Duyuluyor, Okullara Mutluluk Doluyor!

Elele verirsek başaramayacağımız hiçbirşey yok inanın...
İnanmak başarmanın yarısıdır dedik...
Bir adım attık ve sevgimizle herkese ulaşmaya başladık...
Onların o masum ürkek gülümsemeleri dünyalara bedel...




Kampanyamız hızla ilerliyor. Katkılar devam ediyor ve artan ilgi için herkese teşekkür etmek gerek. Sizler de bize inanmasaydınız. buralara kadar gelmek bile imkansız olurdu. Okullarımızın sayısı arttıkça daha fazla desteğe ihtiyacımız olduğu da bir gerçek...Bu aşamada artık sesimizi basında duyurmamız gerekecek. Bunun için çabalıyoruz ama yeterli olmuyor sanırım.

Hürriyet Gazetesi yazarlarından Ayşe Aral daha konuyu twitter'da kendisine iletmemle ''Yetiş Ayşe'' köşesinde yazımıza yer verdi. Kendisine bir kez daha minnetarlığımızı iletmek isterim. Umarım bunu diğer ulaşmak ve bir tek kelime olsa da geri dönüş almak için çaba sarf ettiğimiz basın mensuplarımız da takip eder!!!

Aramıza katılan yeni okullara gönülden bir ''Aramıza Hoşgeldiniz'' demek istiyorum:

Bilgi İlköğretim Okulu Suruç - Şanlıurfa'dan sevgili Damla Öğretmen,  Yemişli İlköğretim Okulu'ndan Tayyar Öğretmen, Eşme İlköğretim Okulu'ndan Kadir Öğretmen ve Himmetli İlköğretim Okulu'ndan Ümit Öğretmen artık Hepimizden Hepinize Kampanyası'nın bir parçası oldunuz. Elimizden geldiğince eksiklerinizi gidermeye çalışacağız. Umarım sizlerin de yüzlerindeki gülümsemeyi sürekli kılabiliriz...


Hepimizden Hepinize Bu Bizim Kampanyamız...


Sevgiler,

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder