28 Kasım 2010 Pazar

Hoşgeldin Nurcan Öğretmen!

Sesimiz daha çok duyuluyor, Kampanya paylaştıkça büyüyor!!!

Bu hafta aramıza katılan Köseler Köyü İlköğretim Okulu Anasınıfı öğretmeni Nurcan kardeşimizin yazdıkları, ben susarım, onlar konuşur:




'' Merhabalar Meltem Hanım;
 
Yazılarınızı takip ediyorum.. İnanın ben de aranıza katılmaktan çok mutluyum. Sizlerin aracılığıyla köyüme hizmet vermenin gururu da ayrı tabii ki... Öncelikle bize destek olduğunuz için bütün öğretmen arkadaşlarım ve öğrencilerim adına sonsuz teşekkür ederim.

Sizlerden aldığımız destekler bizi daha da idealist yapıyor ve mesleğimize daha iyi sarılıyoruz. Çünkü biliyoruz ki bizim  çabalarımızla bugünün minikleri yarının  kardelenleri olacak ve belki de onlar da bizim gibi ilerde   uzaklarda, köylerde binlerce kardelen yetiştirecek.

Bunu düşününce, çocuklarıma sarılıp onlar için elimden geleni yapmak bana inanılmaz mutluluk veriyor.
Mesajınızı aldım ve hemen  bilgilerimi ve birkaç fotoğrafı yolladım. Ayrıca sitenin duyulması adına biz de elimizden geleni yapacağız Hafize ile, hiç kuşkunuz olmasın...

İyi çalışmalar...''


Bence bu kanatsız melekler ve kardelenler için ne yapsak az kalıyor...

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder