23 Aralık 2010 Perşembe

Okullar için Kermes!

Hedefimiz okulların acil eksikleri için nakit yaratmaktı. Akmasa damlar diyerek
Özel Sezin Okulu'nda yapılan kermese katıldım. Okul Aile Birliği üyesi olduğum Sezin Okulu'nda aynı zamandan kızım ve yeğenlerim de okuyorlar.

Akmasa damlar, bir yerden başlarız demiştim ya, damlamak ne kelime, sevgi seli olup aktı çocuklar...Kampanyayı duyduklarında ne kadar çabuk ve düzgün organize olduklarını anlatamam, herkese örnek oldular.

Kızım Melisa ve yeğenlerim İlke ile Lara arkadaşları ile birlikte masada satışta her an bana yardım ettiler. Yetmedi tüm arkadaşlarını masaya çekip kampanyayı anlattılar. Ben gözlerim dolarak onları seyrettim ve bu konuyu ne kadar güzel içlerine işlettiklerini anladım. Artık onların da yüreğinde kıvılcım var ve hep parlayacak!

Kermesin 2. günündeyiz, gerçekten çok güzel gidiyor. Toplanan paraya göre hangi okulun hangi eksiği için kullanılacağını sizlerle de paylaşacağım. Veli ya da dışardan müşteri alınmayan bu kermesden elde edilecek kar tamamen çocukların katkıları olacak. Onlara, onları yetiştiren ailelere ve onları dantel gibi işleyen sevgili öğretmenlerine gönülden sevgiler...

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder