8 Aralık 2010 Çarşamba

Yürek Isıtan Bir Destek Mesajı

Fazla söze ne gerek, gelen destek mesajlarını okumak yetecek!


MERHABALAR,
Öncelikle böylesine güzel bir çalışmayı başlatmış olmanızdan dolayı sizi yürekten tebrik ediyorum. Sizlerle bugün Funda Tan hanımın "cezaevi kreş ihtiyaçları" ile ilgili iletisini Twitter'da okuduktan sonra tanıştım ve iyi ki tanışmışım diyorum şimdi.
İletiyi aldıktan sonra Twitter, Facebook, MSN gibi sosyal paylaşım ağlarından paylaşarak benim de bir katkım olsun istemiştim ve ne güzel ki gerek yurtiçinden gerekse yurtdışından birçok arkadaşımdan destek cevapları alıyorum. Şu an için cezaevi kreşi için gerekli ihtiyaçları tamamlamaya çalışıyoruz ama bundan sonraki süreçte bu çalışmalara elimden geldiğince her türlü desteği vermeye devam edeceğimi şimdiden söylemek isterim.
Ancak gönlüm cezaevindeki okullar için bu tür desteklerin diğer iller için de yaygınlaştırılması ve ihtiyaçların belirlenerek çocuklarımıza ulaştırılması.
Çocuklar ve onların eğitimleri sadece devletin sorumluluğuna bırakılamayacak kadar önemli ve hassas bir konu. Ve bir insan olarak, bu ülkede yaşayan sıradan bir vatandaş olarak çocuklarımızın eğitiminde elimizi taşın altına koyarak ufacık bir katkıda bulunabiliyorsak ne mutlu bize.

Yapılacak her türlü kampanyanın geniş kitlelere ulaştırılmasında, bağışçılardan ihtiyaçların toplanıp sizlere ulaştırılmasında veya yapılması gereken her ne varsa her daim sizlerle birlikte olmaktan mutluluk ve gurur duyacağımı bilmenizi istedim.
Emeğe geçen herkese sonsuz teşekkürler, aklınıza beyninize ellerinize ve yüreğinize sağlık...
Sevgiler,
Arzu FIRLARER

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder