6 Aralık 2010 Pazartesi

Bir Teşekkür Yazısı

YET YAYINCILIK  TEŞEKKÜRLER!

Sevgili Ege Hanım ve Serhat Bey,

Bu kampanya sayesinde tanıştığım ilk kişilerdensiniz. Ama ne ben, ne de sizlerin sayesinde 1.sınıf Okuma-Yazma Eğitim setlerine sahip olan, CD nedir ilk kez gören minik kalpler ve ne de o minik heyecanlara tanık olan kanatsız melek öğretmenlerimiz sizleri asla unutmayacaklar...

Daha önce yaşadığınız tatsız bağış tecrübelerini biraz olsun unutturabildiysek ne mutlu bize! Bağışların Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal Şubesi tarafından makbuz karşılığı alınması ve denetlenmesi tabii ki bizim kampanyamız için de son derece önemli... Sizlere belge verebilmek ve teşekkür yazılarının da hazırlanması ayrı bir önem taşıyor. Her kitap ve her set için aynı durum geçerli olacaktır.

Bağışlar okullara ulaşmaya devam ediyor. Bu hafta sizlerden teslim aldığımız 48 adet 1.sınıf Okuma-Yazma Eğitim setleri de Beğenler ve Köseler Köyleri İlköğretim Okulları ile Sadettin-Cemal Karaata İlköğretim Okulları'na koli yapılarak TNT Kargo tarafından gönderilecektir.

Çok teşekkür ederiz. Hep, birlikte olmak dileklerimizle,

Meltem Şahin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder