20 Aralık 2010 Pazartesi

Okullar için Kermese Katılıyorum!

Evet, okullara yapılacak ya da alınacak acil malzemeler için ya da yarı yolda bırakan kargo şirketlerinin gazabına uğradığımda nakit sağlamak amacı ile bu hafta kızımın okulunda düzenlenecek kermese katılıyorum. Hepimizden Hepinize logosu ile hazırlayacağım masada çocuklara yönelik ürünler yer alacak. Üç gün sürecek bu kermese maalesef dışardan katılımcı alınmamaktadır.

O masa Hepimizden Hepinize masası yani hepimizin masası...Okullardaki çocukların masası, ben ise sadece aracıları olacağım...Belki yeni bir kitaba, belki bir bilim ansiklopedisine, belki belgesel kitaplarına, belki de mont ve botlara...Sizlerden de ürün göndermek isteyen olursa bana ulaşın...

Geçen yıldan ellerinde olan malları bana bağışlayan arkadaşlarıma, kermes de bana masa ayarlayan okul aile birliğine, maliyetine mal veren kırtasiye ve parti malzemeleri dükkanlarına ve ve ve kurabiyelerini masada satmam için sadece maliyetine veren Kurabiyeci Meral Hanım'a sonsuz teşekkürler...

Kermesden resimler gelecek merak etmeyin!

Sevgiler

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder