2 Kasım 2010 Salı

Orada bir köy var uzakta...


Orada bir köy var uzakta
O köy bizim köyümüzdür.
Gitmesek de kalmasak da
O köy bizim köyümüzdür...

Bu şarkıyı her duyduğumda çocuk yaşımda bile gözyaşlarımı tutamazdım. Ekrandan ya da kitap sayfalarından bana el sallayan, çok uzaklardaki kardeşlerimdi onlar benim...Onlarla ilgili bütün haberleri takip ederdim ve ilkokulumda kardeş okul seçilsin diye de uğraşırdım. O zamandan iç dünyama tohumlar ekilmiş bence, aileme ve ilkokul öğretmenime çok teşekkür ederim.

Hepimizden hepinize kampanyamızda da gelişmeler var. İşte maddeler halinde yapılanlar...

* 1 Kasım 2010 tarihinde PTT Kargo aracılığı ile ,
                ** Gaziantep Nizip Kumla İlköğretim Okulu
                        1. sınıf öğrencilerine el yazısı eğitim seti ve kitapları
                            Kütüphane için uygun çocuk kitapları
                            Atatürk ile ilgili kitaplar
                            Anılarla Atatürk CD'si
                 ** Manisa Gördes Beğenler İlköğretim Okulu
                            Anasınıfı için 1 koli oyuncak, puzzle ve kavram oyunları
                            İlköğretim için uygun hikaye ve romanlar gönderildi.
                           
* Feneryolu Zühtüpaşa Muhtarı Harika Hanım bize kapılarını açtı ve elinde ne kadar bağışlanmış kitap varsa okullara göndermemiz için bize verdi. Bizi Harika hanımla tanıştıran Begüm Özer arkadaşımıza da sonsuz teşekkürler...Temel Britannica ansiklopedi seti, romanlar, hikaye kitapları ve en güzeli Atatürk kitapları...

* Canım Begüm arkadaşımın yaptıkları için ne kadar teşekkür etsem azdır. Canla başla çalışıyor...Kendisi de 1 koli kitap bağışladı. Bu kez öğretmenleri de düşündük ve onlar için de romanlar hazırladık.

* Kargo ücretleri de benim bağışlarım ama koliler çoğaldıkça ciddi bir kaynak ayırmam gerekiyor. Şimdilik sorun yok ama bu işin taşıma kısmında yardım almamız gerekecek ilerde...Bu konuda PTT Kargo düşük ücret alsa da TNT Kargo ile temasa geçmem gerekecek. Umarım bir sonuç alabilirim...

* Yarın TYSD Kartal şubesi yöneticileri ile Cağaloğlu'nda kırtasiye alışverişi yapılacak. Tanıdıklarınız varsa iletin lütfen çok seviniriz...

Sizlere daha çok madde sıralayabilmek isterdim ama şimdilik bu kadar...Destekler artacak biliyorum, benim hala umudum var...Sizin?

Meltem
                           
                           

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder