28 Ekim 2010 Perşembe

Ağlıyorum ama sevinç ve gururdur nedeni...

Gözyaşlarım sel oldu aktı aktı aktı...

Ama bunlar sevinçten ve gururdan aktı, yıkadı bütün o yorgunlukları, uykusuzlukları...Geriye Nizip Kumla İlköğretim Okulu öğrencilerinin gülen yüzleri kaldı aklımda...Bunun tarifi zor ama çok mutluyum. Her bir minik kalp atışı, her gülümseme, gözbebekleri büyümüş bakışlar için herşeye değer. Desteği olan herkese çok teşekkürler, bu bizim hepimizin kampanyası...

Nizip Kumla İlköğretim Okulu'na ulaşan ilk koli ,Miray öğretmen ve okul müdürü tarafından binbir mutlulukla açılmış. Bana twitter aracılığı ile attıkları mesajlarda renk renk cıvıl cıvıl malzemeler için teşekkür ettiler. Kitaplardan 1.sınıfa uygun olanları hemen öğretmenlerine vermiş, çok sevinmişler. Boya setlerini ve kalemlikleri de yarın 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı töreni sonunda her sınıfın örnek ögrencilerine hediye olarak vereceklermiş. Boyama kitapları anasınıfına yerleştirilmiş, diğerleri ise kütüphane için bekliyormuş, Ayrıca kızımın adına da teşekkür etmişler, çok mutluyum inanın.

Kargo şirketlerinden maalesef geriye dönen olmadı. Pazartesi günü PTT Kargo ile görüşmeye gideceğim, umarım makul bir fiyatta anlaşırız. Yine pazartesi günü yeni koliler yola çıkacak. Bu kolilerde anasınıfları için oyuncaklar, puzzle kutuları, okuma kitapları, beyaz bir yazı tahtası ve ilköğretim setleri var. O güne kadar daha eklemeler de olur, toptan yollanır.

Bugün olanlar da bu kadar... Herkes elele verdikçe daha da neler olacak inanıyorum, sadece atıl duran malzemeler bile oradaki çocuklarımızın yüzünü nasıl güldürüyor anlatılmaz...

Cumhuriyet Bayramı hepimize kutlu olsun...

Sevgiler,

Meltem 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder