9 Kasım 2010 Salı

Miray Öğretmen'den Mesaj Var!

Herkese merhaba... Sizlere yeni bir yazı yazmak için okullardan haber bekliyordum ve işte o haber bugün geldi... 

''Merhaba Meltem hanım, biraz önce müdür beyle açtık kolileri gerçekten işimize yarayacak çok güzel şeyler yollamışsınız, romanlar için çok sağolun. Uygun olanları 6-7-8.sınıf kitaplıklarına paylaştırdık, geri kalanları ise ana sınıfına yolladık, kütüphane için ayırdık. 1. sınıflar için YET yayınevinin yolladığı yazı
setlerini ise poşetlerine yerleştirip hemen dağıttık miniklere:) çok sevindiler ve hayatlarında ilk kez cd gördüler! Bizlere çok teşekkür ettiler:) YET yayınevine ve sizlere tekrar çok teşekkür ediyoruz. İyi günler...''

İşte herşey bu aslında, hislerimi size anlatacak kelime yok şu anda...

Sevinç gözyaşları, gururla çarpan kalp, umutla ilerlemek için verilen söz...



Sevgilerimle,

Meltem

6 yorum:

  1. İşte bu....Tebrik ediyorum gönülden kutluyorum inanki gözlerim doldu Meltemcim tam gaz devam tatlım....

    YanıtlaSil
  2. Bılıyor musun bana sen meleksın dedıler ogretmenler...Cok mutluyum gozlerim doldu, kalbim pır pır attı. Daha da büyük yardımlara inşallah

    YanıtlaSil
  3. Meleklerin en güzeline en buyuk teşekkurlerımı ıletıyorum:)

    YanıtlaSil
  4. cok tesekkur ederim Miraycim ama asil kanatsiz melekler sizlersiniz, biz sadece sizlere yardimci olabiliyoruz...Cok daha iyi seyler yapmak tek umudumuz...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Meltem Hanim, gönülden tebrik ediyorum sizi.Hep içinde olmak istediğim birşey bu.Çok yaşayın.
    Kalbiniz gururla çarpmaya devam etsin..

    YanıtlaSil
  6. Aysun hanim cok tesekkur ederim.Ne zaman ve nasil isterseniz siz de bir kalem ya da bir kitapla bile destek olabilirsiniz.Bu cocuklar icin herseye deger inanin...

    Sevgiler

    YanıtlaSil