5 Kasım 2010 Cuma

Kırtasiye Alışverişi

O gün yüreklerimiz minik öğrenciler için attı...

Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal Şubesi Başkanı Sn. Yüksel Ekim, yönetim kurulu üyelerinden Sn.Fügen Şahin, Sn.Semiha Gezgen ve yine dernek üyesi Sn.Sibel Özben ile birlikte Cağaloğlu'nda Muradoğlu Kırtasiye'den alışveriş yapıldı. Kitap alışverişleri için de Kurban bayramından sonra yeniden buraya gelmek gerekecek. Muradoğlu Kırtasiye'nin sahibi Engin Bey bizzat yardımcı olacak.

Herşey cıvıl cıvıl, herşeyin en iyilerini seçtik. Kırtasiye sahibi Engin bey çok yardımcı oldu, tüm ürünlerde ciddi indirimler yaptı. Yüreğinden kopanları da ''Alın bunlar da benden'' diyerek torbalara attı. Kendisine çok teşekkür ediyoruz.

Alışverişe gittiğimiz gün Nizip Kumla İlköğretim Okulu Müdür'ü aradı ve kolilerin ulaştığını ve çocukların çok mutlu olduklarını iletti. O an çok duygulandım. Dünya bir yana o çocuklar bir yana arkadaşlar inanın çok ihtiyaçları var. Ben inanın o kadar duaya ve teşekküre, telefonda dayanamayıp ağladım! Akşam da Miray öğretmenden teşekkür mesajı geldi.

Şu anda 2 koli hazırlanıyor sadece kırtasiye için...Kitaplar ve romanlar da ayrıca koli olacak. Hepsi birlikte yola çıkacak. Maalesef hala kargoda bir anlaşma sağlayamadık. Umarım o da olacak...





Sevgiler

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder