23 Ekim 2010 Cumartesi

Teşekkürü bir borç bilirim!

Ne kadar teşekkür etsek az, ne kadar isimlerini tekrar etsem az...Onlar itici güçler, destekler ve hep destek olacaklar biliyoruz...İşte o yürekli insanlar...

Barbaros Demir... Aylar önce twitter da mesajlarını okudum Barbaros'un...Okullara yardım amaçlı bir site kurmaya kadar geldi dayandi yazışmalarımız...Ama yurtdışında çalışıyordu, ancak yurda döndüğünde tam kapsamlı başlayabilirdik. Ama, Miray öğretmenden gelen mesajla kampanya başlayınca, Barbaros oralardan yetişti ve dönmeyi beklemeden, dinlenme zamanlarından kısarak, zor şartlar altında bir sonraki aşamayı hayata geçirmeyi başardı. Blog artık kabına sığmadığında yepyeni bir yeri vardı. www.hepimizdenhepinize.com  Bir websitesi yayını için gereken masrafları da ilk bağışçı olarak üstlendi. Hergün yepyeni hazırlıklarla haber veriyor bana...Yurda dönüş tarihi hep ertelense de o hiç yılmıyor, teşekkürler Barbaros...Herşey çok güzel ilerliyor...Daha da güzel şeyler olacak biliyorum...

Kampanyanın fikri oluşmaya başladığı andan itibaren benden desteklerini ve fikirlerini esirgemeyen Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal şubesi yönetim kurulu üyelerine de sonsuz teşekkürler...Kampanya boyunca hep destek olacaklar...Onları da www.tysd-kartal.org ve www.tyardimsevenlerdernegi.org.tr den takip edebilir, yaptıkları inanılmaz yardımlara katılabilirsiniz.


Tabii bu kampanyanın, sosyal ağların hepsine ulaşması gerekiyordu. Twitter, facebook vb tüm ağlara duyuruldu ama ulaşılan kişilerin de bunları sürekli yayınlaması, mesaj olarak tekrar sisteme geçmesi gerekiyordu. Ne kadar çok takip eden kişi ilgilenip yazdıklarımızı bu şekilde yaymaya devam ederse, o kadar çok bilgi sahibi kişi olacaktı. Hem yardıma ihtiyacı olanlar hem de yardım etmek isteyenleri buluşturmak kolay değildi. Gazeteci, köşe yazarı, sanatçı, futbolcu gibi tanınmış kişiler, sosyal ağlarda faal olan kişilerle temasa geçildi. Ama içlerinden bazıları defalarca yayınlayarak daha çok kişiye ulaşmamızı sağladı.

Teşekkürler Burhan Şeşen, TwitPaşa, Demet Akalın, Harun Kolçak, Metin Arolat, Selim Çiprut, Fulden Uras daha liste uzar gider...

Ellerinde bulunan malzemeleri bağışlamak için facebook'da arama yaparken bize ulaşan ve tüm içtenliği ile yardım elini uzatan Ege Karakaya Alperen...YET Dil Hizmetleri ve Danışmanlık adında bir yayınevleri var ve kendilerine www.yet.com.tr adresinden ulaşabilirsiniz. Size de çok teşekkür ediyoruz.

Bir de blog sayfasında bize yer ayıran ve güzel bir yazı ile taçlandıran sevgili twitter arkadaşım @yasemeny olarak tanınan Yasemen K. Teşekkürler, sağol varol...Desteğin benim için inanılmaz!

Lütfen Yasemen'e ait blog sayfasını takibe alın, bayılacaksınız... www.altbilgi.blogspot.com


Hepimiz elele verince inanılmaz yerlere ulaşacağız, inanmak başarmanın yarısıdır...

Sevgiler,

Meltem

3 yorum:

  1. asıl ben tesekkür ederim.. her seferinde dediğim gibi her sey cocuklar için, onlar bizim de kardeşlerimiz,çocuklarımız...

    YanıtlaSil
  2. öyle mutlu edıyorsunuz ki benı, emegı gecen herkese sonsuz teşekkurler... Miray öğretmen:)

    YanıtlaSil
  3. Bu guzel projede, ismimin gecmesi bile bana onur vermektedir.

    Okullarimiza yardim icin buradayiz. Kucuk kardeslerimiz icin buradayiz. Egitimde firsat esitligini, en azindan desteklerimizle, saglamak icin buradayiz.

    Barbaros

    YanıtlaSil