27 Ekim 2010 Çarşamba

Hersey Cok Guzel Olacak!

Bir umut tohumu ektik ama onu sulayıp büyütenler olmasaydı yaşayabilir miydi ki?


Eğitimin, bir çocuğun hayatındaki yeri ve önemini hepimiz biliyoruz. O eğitim hangi kişilerin ellerinde ne yolsuzluklara dönüşüyor, bunları duyup öğrendikçe kahroluyoruz. Peki ne yapıyoruz, sadece konuşuyoruz! Toplum olarak bir hareket var mı? Yok...Aslında çevremizde olan bitenden haberdar olsak, dolapta bekleyen eşyaları, kütüphanede tozlanmış kitapları faydalı adreslere ulaştırsak bu bile yeter...Bakın nakit değil, sadece atıl bekleyen şeylerden bahsediyorum...Bir fotokopi makinası,eski bir bilgisayar, kullanılmayan herşey bir başka kişi için gerekli olabilir.


Bakın kampanya kapsamında bugün neler oldu?


- Sadece kendi evimden çıkan çocuk kitaplarından oluşan ilk koli, Nizip Kumla İlköğretim Okuluna teslim edilmek üzere Nizip ilçesine ulaşmış. Aras Kargo maalesef köye kadar teslim etmiyormuş, bir de yüksek ücret düşünülürse, kesinlike elendi!!! Diğer kargo şirketleri ile görüşüyoruz, bakalım en duyarlı hangisi çıkacak? Tanıdığınız varsa bu da harika bir destek!


- Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal şubesinin ilettiği okuma kitapları koli yapıldı. 4 Kasım 2010 çarşamba günü Cağaloğlu'na kitap ve kırtasiye alışverişine çıkılacak. Dernek yönetim kurulu üyeleri ve sevgili ailem şahsi yardımları ile bu harcamanın tamamını üstleniyorlar. Destekleri sonsuz, yürekleri güzel insanlar...


- YET Dil Hizmetleri ve Tercümanlık Yayın Eğitim Danışmanlığı...Hatırlarsanız bize Facebook aracılığı ile ulaşmışlardı. Bugün ofislerine gittim, güleryüzlü son derece ilgili iki harika insanla tanıştım. Geçmişte yaşadıkları acı tecrübeler nedeniyle biraz tedirginlerdi. Çok da haklılardı ben duyduklarımla hala kafamda boğuşuyorum. Onlar bu olayları birebir yaşamışlar maalesef...Ama kampanyaya inandılar ve destek verdiler. Nizip Kumla İlköğretim 1.sınıfları için hızlı okuma yazma setleri kolilenmişti. Bunun yanısıra sınıf öğretmeni için Türkçe Okuma ve Yazma Eğitimi Rehberi ve kültür yayınlarından İstiklal Marşı ve Mehmet Akif Ersoy isimli bir kitap da eklemişlerdi. En son olarak da Manisa Gördes Beğenler köyü anasınıfı projesi için beyaz bir yazı tahtası bağışladılar. Ne kadar mutlu ayrıldım yanlarından, tarifi imkansız...

- Sevgili Begüm arkadaşım kendi lisesine giderek projenin bir sunumunu gerçekleştirdi ve okul aile birliğinin dikkatini çekerek gündemlerine girmemizi sağladı. Ayrıca muhtar olan bir tanıdığı vasıtasıyla da muhtarlığa bağışlanan kitap ve kıyafetleri de toparlamamızı sağlayacak. Kendi hazırladığı kolileri de unutmayalım. Teşekkürler Begüm...

Hepimizden Hepinize gelecek bunlar...Herşey çocuklarımız biraz daha eşit şartlara çıkabilsinler diye...

Teşekkürler herkese...

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder