25 Ekim 2010 Pazartesi

Kısaca Bugüne Kadar Neler Oldu ?



Okulun Adı: Kumla İlköğretim Okulu – Nizip / Gaziantep

İhtiyaçlar:         Kütüphane
·         İlköğretim seviyesinde kitap, dergi, roman
·         Ödev araştırmalarında kullanılabilecek kaynak kitaplar
·         Ansiklopediler
·         Kitapların yerleştirilebileceği dolaplar

     -           Atatürk büstü
o       Büstün kaidesinin düzeltilmesi, sağlamlaştırılması

-          Tüm sınıflar için kırtasiye ve kitap
o     Hazırlanacak projelerde öğrencilerin kullanabileceği karton, makas, yapıştırıcı vb malzemeler
o      Defter, kalem, silgi vb malzemeler
o      Sınıf seviyelerinin ders ve test kitapları



İletişimi kuran kişi: Miray ÖZÇELİK (Türkçe Branş Öğretmeni)

Şu ana kadar yapılanlar:

            Bu blog, kampanyanın duyurulması açısından çok faydalı oldu. Yakında, yine yardımsever bir twitter arkadaşım olan Barbaros Demir ile birlikte www.hepimizdenhepinize.com adı altında bir websitesi hazırlayacağız. Bu site yardım bekleyen ve yardım etmek isteyen kişilerin buluşturulma noktası olarak hayata geçecek. 

            Gerek blogdan duyan ve okuyanlar, gerekse kişisel destekler sonucunda bireylerin evlerinden oluşturdukları koliler gönderilmeye başlandı. Sırada kitap ve romandan oluşan 2 koli var...

            YET yayıncılık 1. sınıflar için tam kapsamlı setler hazırlıyor, Çarşamba günü 20 adet kargoya verilecek.

            Bireysel olarak kırtasiye alışverişi için bağışlar toplanarak, Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal Şubesi’nin katkılarıyla, Kasım ayının ilk haftası Cağaloğlu’na gidilerek alışveriş yapılacak.

           Yazdıklarımızın çevreye duyurulması, sosyal paylaşım alanlarında sürekli canlı tutulması bile gerçekten büyük destek bu kampanya için...Daha birçok okul. birçok öğrenci var bekleyen...Haydi elele uzanamayacağımız yer yok...



Destekleriniz için çok teşekkür ederim…Yola devam...


Saygılarımla,

Meltem ŞAHİN
0532 5948479

1 yorum:

  1. Merhabalar,

    Benim sizlerden bir ricam olacak, şayet yardımcı olduğunuz takdirde bizlere de bir umut kapısı açılacak, belki de sayenizde daha kaliteli bir eğitim vermiş olacağız.
    Ben Manisa/Gördes/Güneşli kasabası Beğenler Köyü ilköğretim okulunda anasınıfı öğretmeni olarak görev yapmaktayım. Okulumuzda çok zor şartlarda eğitim vermeye çalışıyorum, bu sene yeni açıldığı için anasınıfını oluşturuyoruz, okulun lojmanını düzenleyerek anasınıfı oluşturduk, buraya yeni atandığımda sınıf yoktu çünkü. Şimdi belki de diyeceksiniz ki size nasıl yardımcı olabiliriz, hiç bir şeyimiz tam değil ki sizden gelecek her şeye karşı açığız hayır deme lüksümüz yok. Eksiğimiz çok(fotokopi makinası,tv,kırtasiye malzemesi halıfleks, ve kavram oyuncakları).Sizin ya da SİZİN ARACILIĞINIZLA yardım etmek isteyen hayırseverlerin benimle iletişime geçmesini rica ederim. HAFİZE ÖZTÜRK 0538 4818758 okul No: YOK
    dwadeced@hotmail.com şimdiden teşekkürler..İYİ ÇALIŞMALAR MELTEM HANIM

    YanıtlaSil