24 Mayıs 2011 Salı

@twitter dan yardımlaşma

Sosyal paylaşım kaynaklarını ne kadar çok kullanan bir toplum olduğumuz ortada, peki sizce ne kadar verimli ya da işe yarar şekilde kullanıyoruz? İşte bu konu çok tartışılır. Yapılan araştırmalarda bu konuda maalesef sınıfta kalıyoruz. Benim kendi gözlemlerimde ise boş boş günlük muhabbetler, maç sonrası farklı takım taraftarlarının küfürleşmeleri, dizi yayını sırasında anında yapılan yorumlar, siyasi arena haberleşmeleri vs olarak yapılan yazışmalar var. Tabii arada gerçekten fikir paylaşımları var. İşte tam bu aşamada karşılaştığım yardım gönüllüsü bir arkadaşımızdan bahsetmek istiyorum. Tuğba Seçir, @kelebekinruyasi ...

Sevgili Tuğba'nın kendi sitesinde ( http://www.kelebeginruyasi.com/ ) sosyal sorumluluk köşesi var. Bu köşede sosyal sorumluluk kapsamında yardım eden kuruluşlar, Tuğba aracılığı ile yapılan yardım projeleri ve neler yapmamaız gerektiği ile ilgili yazılar bulunuyor. Sitenin kendisi zaten çok dinamik ve akıcı ama benim için Sosyal Sorumluluk köşesi herşeye bedel... Nisan ayında kendisine ulaşan bir okul olduğunu ve kırtasiye yardımı toparlamaya çalıştığını anlatmıştı. Biz de HepimizdenHepinize olarak Gaziantep Nizip ilçesi Yukarı Bayındır Köyü İlköğretim Okulu için http://www.hepsiburada.com/ adresinden kırtasiye alışverişi yaparak köye gönderilmesini sağladık.

İşte resimler:



Teşekkürler Tuğba... Yeni bir yardım projesinde buluşmak üzere...

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder