24 Mayıs 2011 Salı

Kumla Nizip İlköğretim Okulu - Kütüphane

Merhaba,

İşte güzel bir haberle yeniden birlikteyiz. Hatırlarsanız Kumla İlköğretim Okulu için kütüphane oluşturmaya başlamıştık. Okulumuzda görevli Miray öğretmene yolladığımız ilk nakit bağışla duvarlar boyanmış ve kapı çerçeve tadilatı yapılmıştı. Yine hatırlarsanız bu ilk nakit bağışlar, katıldığım kermesten elde edilen gelirdi. Tabii nakit ihtiyacının tamamlanması için de sevgili gönüllü bağışçımız Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal şubesi yöneticilerinden Sayın Nadire Fügen Şahin'e çok teşekkür ediyoruz.

Kısaca bu bağışlarla kütüphane tadilatı yapıldı, kitap dolapları alındı ve okulun Atatürk büstünün mermer düzenlemeleri yapılmaya başlandı!

İşte resimler:



Miray öğretmen kitapları sınıflandırıp dolaplara yerleştirecek. Yeni dönemde yeni gelişmelerle daha fazla şeyler gerçekleştirebilmek dileği ile, katkısı olan herkese teşekkürler...

Sevgiler

Meltem

2 yorum:

  1. aylardır uğraştıklarımızın meyvesini alıyoruz bu o kadar buyuk bır haz ki anlatamam, size ne kadar teşekkur etsem azdır. çalıştığımız yerde bır farklılık yaratamadıktan, faydalı olamadıktan sonra çalışmanın ne faydası var. ben de elımden gelenı yapmaya çalışıyorum bu yolda yanımda olduğunuz için çok sagolun Miray Özçelik

    YanıtlaSil
  2. Bloğunuzu yakından takip ediyoruz. Yazmış olduğunuz makaleler bizim için çok önemli firmamız Dell yetkili servisleri çalışmalarınızda başarılar diler.

    YanıtlaSil