25 Şubat 2011 Cuma

Herşey Çok Güzel!

Herkese merhaba,

Yazılara ara versem de kampanyada asla ara vermiyoruz, tam aksine bu çok çalışıyoruz ve kolilerle uğraşıyoruz demek oluyor! Herkes elinden gelenden fazlası için çırpınıyor ve inanın herşey çok da güzel yerini buluyor.

Bu hafta kayıtları tamamlanan 2 okul aramıza katıldı.

- Boncukçular İlköğretim Okulu - Boncukçular Köyü Güce-Giresun
- Güneşli Atatürk İlköğretim Okulu - Gördes-Manisa

Haftaiçi Boncukçular İlköğretim Okulu için Türkiye Yardım Sevenler Derneği Kartal şubesi ve gönüllü bireyler tarafından sevgi ile örülen atkı-bereler ve ufak çapta kırtasiye dolu bir koli yola çıktı bile...Selen öğretmen heyecanla beklemeye başladı bile!

Ayrıca Nişantaşı FMV Işık Lisesi Okul Aile Birliği Başkanı Sayın Ayşen Bulut tarafından bize ulaştırılan bağış kolisinde ise çorap,iç giyim, atkı-bereler bulunmaktadır. Bu koli de Güneşli Atatürk İlköğretim Okulu'na gönderilecek. Zehra öğretmen bekle ilk koliyi!

Kısa kısa haberler böyle...

Sevgiler

Meltem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder